اندازه روشنايي را با توجه به محتواي پروژه دستکاري کنيد تا جنس وسايل و سايه ها بسيار واقعي تر به نظر برسد. ممکن است از محيطي شبيه به حالت اتوماتيک رندر سه بعدي عکسي داشته باشيد، در اين صورت به پارامترهاي دوربين مانند سرعت شاتر، ديافراگم و سرعت ISO توجه داشته باشيد و از همان مقادير براي دوربين فيزيکي 3ds Max خود استفاده کنيد و سپس منبع نور خود را (به عنوان مثال HDRI يا sun) انتخاب کنيد تا ميزان روشنايي رندر شبيه به روشنايي عکستان شود.
شيوه ساخت طرح UV در ورژن جديد نرم افزار 3D Max يعني نسخه 2019 سرگرم کننده تر و بهتر از نسخه هاي قبلي است. اکنون مي توانيد با ابزار ويرايشگر UV گزينه هاي point to point را استفاده کنيد و با اين ابزار نه تنها قادر خواهيد بود پيش نمايش را مشاهده کنيد بلکه مي توانيد زماني که پوشش را فعال مي کنيد ويرايش هاي جديد اعمال شده را ببينيد.
دوربين خود را در مقياس هاي 3ds Max تنظيم کنيد تا قبل از شروع مدل سازي دقيق، چشم اندازهاي جذاب و قاب عکسهايتان را انتخاب کنيد. در ادامه، فقط کافي است آنچه دوربين ميبيند را مدل سازي کنيد. با انجام اين تنظيمات در وقت خود صرفه جويي مي کنيد. اين امر شما را از وسوسه ديدن نمايش پروژه خود در يک تصوير با زاويه ديد غير منطقي دور خواهد کرد.
تصاويري که توسط رندر ساخته مي شوند بهتر از حد متوسط به نظر مي رسند، با اين حال پردازش کردن يک تصوير رندر شده مي تواند نتيجه کار شما را بي نظير کند. جزئيات بصري کمي که تصوير شما را کمي بارز تر مي کند مانند اصلاح رنگ موضعي، باريکه هاي نور بر روي تصوير، عمق ميدان يا درخشش يا کمي تيز کردن نور مي تواند باعث شود رندر شما معقول تر به نظر برسد و آن را بيشتر شبيه يک عکس واقعي کند.
درباره این سایت